Ferryto.nl Privacy Policy Verklaring
Custom Search 
 

Veelgestelde
Vragen & antwoorden 


De volgende drop-down menu en de lijst is van de vragen en antwoorden op de meest voorkomende vragen die we van onze klanten ontvangen.




Bent u niet in staat om te zoeken het antwoord op uw vraag uit de hieronder verstrekte informatie gelieve te voelen vrij om te contact met ons op direct.

 

Onlangs gestelde algemene vragen
(Klik op een vraag hieronder om het antwoord) 

Q1De veerboten zijn toegankelijk met een handicap of verminderde mobiliteit, passagiers en kunt u regelen alle hulp bij het instappen?

Q2Wat is de minimum leeftijd voor een alleenreizende kind?

Q3Annuleerteken u zorgen voor een babybedje in mijn hut?

Q4Wie moet ik contact opnemen als ik sommige eigenschap op de veerboot verloren heb?

Q5Kan ik een BTW-factuur voor mijn boeking veerboot verkrijgen?

Q6. Zijn er taxibedrijven die gevestigd zijn in de buurt van de poort?Hoe kan ik een taxi reserveren?

Q7Zijn er geen vacatures beschikbaar in uw bedrijf?

Terug naar menu

Premiere Classe gerelateerde vragen
(Klik op een vraag hieronder om het antwoord) 

Q8. Ik ben proberen te boeken met verschillende aantallen passagiers op de uitgaande en terug reizen.Hoe kan ik dit doen?

Q9Het stuurprogramma moet worden opgenomen in het totale aantal passagiers?

Q10Wanneer ik Selecteer een maand zie ik niet alle datums of tijden.Wat betekent dit? 

Q11. Kan ik boeken een open rendement? 

V12 .Ik zou willen maken van een boeking zonder voertuig.Hoe kan ik dit doen?

Q13Is het goedkoper voor mij om te boek online of via de telefoon?

Q14Hoe kan ik de goedkoopste prijs krijgen?

Q15Wanneer ik gebruik de Vergelijk prijs faciliteit, verschijnt een van de getoonde prijzen in "red", wat betekent dit? 

Q16Hoe boek ik een fiets?

Q17De prijs die ik ben heb aangehaald is nu duurder dan wanneer ik laatst hebt bekeken.Waarom is dit?

Q18Zijn alle belastingen en brandstoftoeslagen zijn inbegrepen in de prijs die ik heb geciteerd?

Q19Hoe weet ik welke veerboot operator ik met geboekt heb?

Q20Als ik een boeking maken online, krijg ik alle tickets?

Q21. Hoe gebruik ik de kaart op de home page?

Q12De website biedt ondersteuning voor alle browsers?

Terug naar menu

Voertuig gerelateerde vragen
(Klik op een vraag hieronder om het antwoord) 

Q23. Ik zal reizen in een huurauto.Kan ik boeken online als ik nog niet het merk of het registratienummer van de auto weet? 

Q24Kan ik boeken online als ik op reis ben in een busje of elk ander voertuig dat commerciële? 

Q25. Ik ben op reis in een busje maar het heeft omgezet als u wilt slapen accommodaties.Hoe boek ik dit? 

Q26Maakt het uit als ik heb een dak vak/fiets rek gekoppeld aan mijn auto? 

Q27. Hoe te reserveren met een trailer? 

Q28 .Als ik verander mijn auto, kan ik de boeking overdragen aan mijn nieuwe voertuig? 

Q29Hoe boek ik meer dan één motorfiets? 

Terug naar menu

Cabine / accommodatie gerelateerde vragen
(Klik op een vraag hieronder om het antwoord) 

Q30Is het bijvoorbeeld verplicht tot boek aan boord accommodatie,zitplaatsen/hutten? 

Q31Als ik onder een cabine bezetten, zal ik moeten delen van de cabine? 

Q32 .Selecteer ik het aantal hutten nodig of het aantal ligplaatsen? 

Terug naar menu

Reizen met huisdieren vragen 
(Klik op een vraag hieronder om het antwoord)

Q33. Wat is de Pet Travel Scheme en welke veermaatschappijen huisdieren?

Q34. Welke veermaatschappijen kan ik boeken huisdieren met online met Ferryto.nl?

Terug naar menu

Prijzen, betaling & het facturerings vragen 
(Klik op een vraag hieronder om het antwoord)

Q35. Wat doet de gekruiste uit tarief naast de "Prijs van het Ticket" gemiddelde?

Q36Welke credit- en debitcards kaarten accepteren jullie?

Q37. Is er een last voor het gebruik van credit/debit cards?

Q38. Ik heb geen een credit/debit card.Kan ik nu boeken en betalen in de haven?Kan ik met cheque/cash betalen?

Q39. Zijn mijn credit card gegevens veilig wanneer ik een boeking maken online?

Q40. Kan ik iemand elses credit/debit card gebruiken om te betalen voor mijn boeking online? 

Q41. Ik heb geprobeerd om een boeking te maken, maar het zegt dat mijn kaart is afgewezen.Waarom is dit?

Q42. Moet ik betalen volledig wanneer ik een boeking maken?

Q43. Ik heb geprobeerd om een boeking te maken, maar het zegt dat het ongelijk is gesteld.Maar ik zie dat het geld uit mijn account is gekomen.Help!

Q44. Ik heb geprobeerd om een boeking te maken, maar ik heb niet ontvangen een bevestiging op scherm.Was de boeking succesvol?

Terug naar menu

Inchecken en instappen vragen 
(Klik op een vraag hieronder om het antwoord)

Q45. Ik zou graag willen weten van de postcode van de poort.Hoe kan ik dit vinden?

Q46. Hoe vroeg heb ik nodig om naar de poort voor vertrek?

Q47. Als ik vroeg in de haven aankomt, kan ik boord de veerboot meteen?

Q48. Heb ik nodig om mijn paspoort met me als ik reis?

Q49. Is er beveiligde parkeergelegenheid op de poort en hoeveel het kost?

Q50. Kan ik slaap in mijn camper/caravan's nachts in de haven?

Q51. Ik ben op reis in een groep van meer dan 9 personen/voertuigen.Hoe kan ik dit boek?

Q52. Hoe kan ik contact opnemen met Ferryto.nl? 

Terug naar menu

Antwoorden op onlangs gestelde vragen

 

Q.De veerboten zijn toegankelijk met een handicap of verminderde mobiliteit, passagiers en kunt u regelen alle hulp bij het instappen?
A.Een groot aantal veerboten zijn goed aangepast aan de behoeften van gehandicapten / verminderde mobiliteit passagiers, hoewel de veerdiensten zijn niet altijd in staat om te beschikken over alle faciliteiten aan boord, en sommige routes niet geschikt voor passagiers met een handicap / verlaagde mobiliteit zijn.De volgende services worden normaal gesproken aangeboden door de veerdiensten, maar gelieve opmerking dat deze diensten goed vóór het vertrek of bij de check-in tijd moeten worden aangevraagd.Wij raden alle klanten die willen hulp bij het instappen aan de check-in veel eerder dan de laatste check-in tijden om ervoor te zorgen dat:-

  • Uw auto moet worden geplaatst dicht bij de lift op het autodek.
  • Gebruik van een rolstoel in de terminal en op het schip.
  • Worden toegewezen speciaal aangepast handicap hutten aan boord, hoewel deze cabines geboekt worden moeten door te bellen naar ons op 0844 5765503 pre.

Terug naar boven

Q.Wat is de minimum leeftijd voor een alleenreizende kind? 
A.Dit is afhankelijk van de operator waarmee u wenst te reizen.Meestal, zijn kinderen toegestaan om te reizen alleen vanaf de leeftijd van 16, mits ze een brief van toestemming van een ouder of voogd.

Terug naar boven

Q.Annuleerteken u zorgen voor een babybedje in mijn hut? 
A.Meeste veerdiensten kunnen leveren babybedjes voor gebruik in hutten, maar sommige exploitanten niet deze faciliteit bieden kunnen.Contacteer ons met uw boeking reserveringsnummer zorg te dragen voor een kinderbed te worden gereserveerd voor u.

Terug naar boven

Q.Wie moet ik contact opnemen als ik sommige eigenschap op de veerboot verloren heb?
A.Aangezien we een boeking agent, hebben we niet alle middelen voor het verkrijgen van gevonden voorwerpen.Neem rechtstreeks contact op met de veerboot exploitant.

Terug naar boven

Q.Kan ik een BTW-factuur voor mijn boeking veerboot verkrijgen?
A.Nr.Ferry boekingen, met uitzondering van goederenvervoer boekingen, niet BTW-plichtig zijn en als zodanig wij BTW-inkomsten kan niet uitgeven.

Terug naar boven

Q.Zijn er taxibedrijven die gevestigd zijn in de buurt van de poort?Hoe kan ik een taxi reserveren?
A.Om te reserveren een taxi online gelieve Klik hier voor een bezoek aan onze taxi's en Airport Transfer service site.

Terug naar boven

Q.Zijn er geen vacatures beschikbaar in uw bedrijf? 
A.Ja, we zijn altijd op zoek naar nieuwe enthousiaste medewerkers met een goede houding.Klik hier voor meer informatie over specifieke vacatures.Let op: voor aan boord vacatures u moet rechtstreeks contact opnemen met de veerboot exploitant.

Terug naar boven

Antwoorden aan het boeken van verwante vragen

 

Q.Ik ben proberen te boeken met verschillende aantallen passagiers op de uitgaande en terug reizen.Hoe kan ik dit doen?
A.We kunnen niet op dit moment te bieden de mogelijkheid om het een reserveren met verschillende aantallen passagiers op de benen van het uitgaande en terugkeer van de reis.Echter, dit kan worden gedaan zoals 2 afzonderlijke boekingen.Bijvoorbeeld, als u wenst te maken van een boeking met 2 personen reizen uitgaande en één die terugkeert, kunt u reserveren als volgt: 

1.Eerste boeking voor 1 persoon terug 
2.Tweede boeking voor 1 persoon één 
of
1.Eerste boeking voor 2 personen uitgaande alleen
2.Tweede boeking voor terugkeer been voor één persoon.

Als u meer hulp bij het maken van uw boeking nodig hebt, bel ons op: + 44 (0) 844 493 0651.

Terug naar boven

Q.Het stuurprogramma moet worden opgenomen in het totale aantal passagiers? 
A.Ja, voer het totale aantal reizigers met inbegrip van de bestuurder.De drop-down box voor passagiers verwijst naar het totale aantal passagiers in uw partij.

Terug naar boven

Q.Wanneer ik Selecteer een maand zie ik niet alle datums of tijden.Wat betekent dit? 
A.Als er geen datums waarop de maand u hebt geselecteerd of is er geen tijd weergegeven op de datum die u hebt geselecteerd, dan betekent dit dat er momenteel geen tijdschema beschikbaar online voor de selectie.Selecteer alternatieve data om door te gaan met de boeking.Wij ons inspannen om het schema online update zodra de tijdschema's beschikbaar voor ons zijn.

Terug naar boven

Q.Kan ik boeken een open rendement? 
A.Nee, het is helaas niet mogelijk om te boek open terugkeerkaartjes met Ferryto.nl.

Terug naar boven

Q.Ik zou willen maken van een boeking zonder voertuig.Hoe kan ik dit doen? 
A.Als u wilt een voet passagier boeken, selecteer 'Passagier voet' in de vervolgkeuzelijst voertuig in fase 2 van het boekingsproces.Houd er rekening mee dat sommige routes voetgangers niet is toegestaan.Als u wenst te reizen als een passagier voet, maar de optie om te selecteren voet passagiers in het voertuig drop-down menu niet wordt weergegeven, betekent dit dat de route die u hebt geselecteerd niet accepteert voetgangers.Gelieve niet Maak een boeking voor een voertuig als u van plan bent om te reizen als een passagier voet, zoals wij mei niet zitten kundig voor terugbetaling van de boeking.

Terug naar boven

Q.Is het goedkoper voor mij om te boek online of via de telefoon? 
A.We rekenen een non-refundable service fee voor boekingen die gemaakt zijn via de telefoon, die u kunt opslaan door het invullen van uw boeking online.Neem contact met ons op voor hulp bij het maken van uw boeking, bel ons op + 44 (0) 844 493 0651.

Terug naar boven

Q.Hoe kan ik de goedkoopste prijs krijgen? 
A.Onze goedkoopste veerboten zijn alle beschikbare online; de prijzen online zijn onze laagste tarieven voor de route/datum/tijd-combinatie die u hebt geselecteerd.

  • Precies hetzelfde als met luchtvaartmaatschappijen meeste veerboot tarieven demand driven zijn, dus we u aan boek vroeg raden en piek afvaarten indien mogelijk vermijden.de boekingen van de early bird krijgt altijd de beste prijzen! 
  • Als je flexibel met de routes en datums die u reizen bent kunt, kunt u ons formulier vergelijk prijzen te vinden van de laagste tarieven.

Terug naar boven

Q.Wanneer ik gebruik de Vergelijk prijs faciliteit, een van de getoonde prijzen in het rood weergegeven, wat betekent dit? 
A.Het citaat dat in het "rood verschijnt" is het meest overeenkomt met de datums en tijden die u hebt geselecteerd in het drop-van de Vergelijk prijs booking engine.Dit citaat is in het rood alleen te wijzen op dit feit.

Terug naar boven

Q.Hoe boek ik een fiets? 
A.Fiets uit het voertuig drop down menu Selecteer en doorgaan met de boeking.Let op: een afzonderlijke reservering zal moeten worden gemaakt voor elke fiets.Als fiets niet wordt weergegeven in het voertuig drop-down menu is het omdat die optie niet beschikbaar voor die route is.Helaas, wij bieden niet de optie te boeken een fiets via onze prijs vergelijken faciliteit; Gebruik het 'Boek van Route' formulier om een offerte en boek te verkrijgen.

Terug naar boven

Q.De prijs die ik ben heb aangehaald is nu duurder dan wanneer ik laatst hebt bekeken.Waarom is dit? 
A.De prijzen die u online zijn alleen geldig op het moment van de offerte.Zoals vele veerdiensten een vraaggestuurde prijsstructuur gebruiken, kan de prijs veranderen volgens beschikbaarheid.Wij raden daarom vroeg boeken om te verkrijgen van de goedkoopste prijzen.

Terug naar boven

Q.Zijn alle belastingen en brandstoftoeslagen zijn inbegrepen in de prijs die ik heb geciteerd? 
A.In de meeste gevallen, zijn alle belastingen en brandstoftoeslagen zijn opgenomen in de opgegeven prijs.Echter, in een paar gevallen, mag de exploitant veerboot toepassen deze kosten bij aankomst in de haven.Als dit het geval is, u zal worden geïnformeerd over dit in de offerte stadium van het boekingsproces.

Terug naar boven

Q.Hoe weet ik welke veerboot operator ik met geboekt heb?
A.Zodra u uw boeking heeft gemaakt, ontvangt u uw op het scherm en e-mail bevestiging van de reservering.De e-mailbevestiging omvat de veerboot bedrijf, uw boekingsnummer, check-in tijd en andere essentiële informatie.Ook, als je kijkt naar de voorwaarden en bepalingen voor uw offerte/boeking ziet u de operator die u hebt gekozen voor uw routes.

Terug naar boven

Q.Als ik een boeking maken online, krijg ik alle tickets? 
A.In de meeste gevallen ontvangt u geen tickets als u uw boeking via ons.Indien uw boeking als is voltooid, ontvangt u een op scherm BOEKINGSNUMMER die op hetzelfde moment worden bevestigd per e-mail.Tenzij specifieke instructies gegeven op uw boekingsbevestiging, adviseren wij dat u een kopie van uw boekingsbevestiging e-mail print en presenteren een kopie van het, samen met foto-ID, op het punt check-in, en u zal worden uitgegeven met uw reisdocumenten.

In sommige gevallen zal u worden geadviseerd om een of meer exemplaren van uw boekingsbevestiging e-mail afdrukken als dit uw ticket is.

Als u een kruising Exploitatiedoor SNCM boekt, sturen wij dat u reizen documenten per email, normaal gesproken binnen 2 werkdagen na boeking.Deze documenten moeten worden uitgeprint en gepresenteerd bij de check-in, om u te mogen reizen op uw boeking.

Terug naar boven

Q.Hoe gebruik ik de kaart op de home page?
A.Ten eerste, kies het land van waaruit u wilt uw reis start en klik op de kaart.U zal worden gegeven een keus van poorten in dat land.Ten tweede, klik op de haven van vertrek om te selecteren die route.Als er meer dan één route van die poort die een box verschijnen zal - Klik op de juiste route om deze te selecteren.

Terug naar boven

Q.De website biedt ondersteuning voor alle browsers? 
A.Wij steunen de meeste moderne webbrowsers zoals Safari en Firefox en we suggereren u altijd de recentste browser geïnstalleerd. Wij bieden ook een mobiele / Tablet PC / iPad vriendelijke service op www.ferryto.net

Terug naar boven

Antwoorden op voertuig gerelateerde vragen

Q.Ik zal reizen in een huurauto.Kan ik boeken online als ik nog niet het merk of het registratienummer van de auto weet?
A.Ja, u kunt nog steeds boeken online zelfs als je niet het merk of het registratienummer van de auto weet.Vul "Rental Car" op het gebied van voertuig registratie en de verwachte omvang van de auto, bijvoorbeeldKleine, regelmatig, MPV enz in het veld merk/Model.Wij adviseren dat u controleren dat uw huurauto kan worden genomen over de reis die u voorstelt voor de bevestiging van uw boeking.

Terug naar boven

Q.Kan ik boeken online als ik op reis ben in een busje of elk ander voertuig dat commerciële?
A.Momenteel alleen niet-commercieel, auto gebaseerde bestelwagens (hoogte minder dan 1.8m) in het algemeen kan worden geboekt via het Internet, en alleen als de optie 'Van' kan worden geselecteerd in de lijst methode van vervoer.Als gevolg van de douanevoorschriften, doorvoer-stijl bestelauto's zijn soms niet toegestaan om te reizen onder een toeristen ticket, en kunnen worden geheven tegen een hoger tarief.Als u niet voor commerciële doeleinden reist en zou zoals boek een doorvoer-stijl van gelieve ons te contacteren per e-mail op mail@aferry.com of bel + 44 (0) 844 493 0651 met volledige details van het voertuig voorstelt u om te reizen met, de route en reisdata, en het doel van uw reis.

Als u op reis bent voor commerciële doeleinden, Controleer www.ferrylogistics.co.uk voor prijzen.Niet te verklaren uw voertuig correct kan leiden tot een extra betaling aan de poort en/of weigering van ontvangst van het ticket gekocht... 

Terug naar boven

Q.Ik ben op reis in een busje maar het heeft omgezet als u wilt slapen accommodaties.Hoe boek ik dit?
A.Dit zal afhangen van de operator waarmee u reist.Als het voertuig een busje transit-stijl is en is als zodanig geregistreerd, neem contact op met ons voor een offerte en om een boeking te maken.Als het voertuig is geregistreerd als een camper (u kunt deze informatie vinden op uw voertuig registratiedocumenten), kan dan worden geboekt als een camper.Controleer of dat de voertuigafmetingen correct zijn ingevoerd op het boekingsformulier om te voorkomen dat vertragingen/extra kosten op poort.

Terug naar boven

Q.Maakt het uit als ik heb een dak vak/fiets rek gekoppeld aan mijn auto?
A.Ja.Zorg ervoor dat u uw voertuigafmetingen correct ingaat, met inbegrip van eventuele aangesloten rekken/dozen.Niet correct voertuig dimensies invoeren kan leiden tot problemen bij de haven, zoals extra kosten of niet genoeg ruimte beschikbaar zijn voor u aan boord van de veerboot.

Terug naar boven

Q.Hoe te reserveren met een trailer?
A.Selecteer "Auto en aanhangwagen" of "Camper en aanhangwagen" of "Van en aanhangwagen" en selecteer de juiste afmetingen voor zowel het voertuig en de aanhangwagen en gaan met de boeking.Gelieve te noteren dat als het voertuig een MPV, SUV of een 4 x 4 is, dan selecteer "Auto en aanhangwagen" als de optie en selecteer de juiste afmetingen.

Helaas, wij bieden niet de optie te boeken een aanhangwagen via onze prijs vergelijken faciliteit; Gebruik de 'Boek van Route' faciliteit om een offerte en boek te verkrijgen.

Terug naar boven

Q.Als ik verander mijn auto, kan ik de boeking overdragen aan mijn nieuwe voertuig?
A.Ja, mits het nieuwe voertuig valt binnen de afmetingen van het oorspronkelijke voertuig geboekt en is het dezelfde Categoriewaartoe het voertuigbehoort (b.v.auto, bestelwagen, camper), we kunnen dit veranderen voor u; Let op: een £10.00 administratieve kosten zal geschieden tot wijziging van het voertuig details.Als het nieuwe voertuig groter dan dat oorspronkelijk geboekte is, neem contact met ons op uw vroegste gemak zodat wij uw boeking kunt wijzigen.Niet om dit te doen kan leiden tot extra kosten in de haven.

Terug naar boven

Q.Hoe boek ik meer dan één motorfiets?
A.U kunt alleen boek een motorfiets/voertuig per boeking; u moet afzonderlijke boekingen maken als u wenst te boeken meer dan één motor.

Terug naar boven

Antwoorden op vragen van de hutten/zetels & accommodatie

 

Q.Is het bijvoorbeeld verplicht tot boek aan boord accommodatie,zitplaatsen/hutten?
A.Aan boord accommodatie is meestal alleen nodig op overnachting kruisingen.Als aan boord accommodatie verplicht is en u niet voldoende accommodatie hebt, wordt u meegedeeld tijdens het boekingsproces.

Terug naar boven

Q.Als ik onder een cabine bezetten, zal ik moeten delen van de cabine?
A.Nee, hutten zijn meestal voor eigen gebruik - tenzij anders vermeld.

Terug naar boven

Q.Selecteer ik het aantal hutten nodig of het aantal ligplaatsen?
A.Selecteer het aantal hutten die u nodig hebt.Selecteert u alleen het aantal ligplaatsen vereist als u een gedeelde cabine hebt geselecteerd.Bij het boeken van stoelen, voer dan het aantal zetels nodig.

Terug naar boven

Antwoorden op het reizen met huisdieren vragen

Q.Wat is de Pet Travel Scheme en welke veermaatschappijen huisdieren? 
A.De Pet Travel Scheme werd geïntroduceerd door de regering in 2000 dat honden, katten en fretten om te reizen tussen het Verenigd Koninkrijk en bepaalde landen (vooral de EU-landen), zonder quarantaine.

Niet alle veerdiensten hebben de mogelijkheid om huisdieren te nemen, dus neem contact met ons op + 44 (0) 844 493 0651 of mail@aferry.com voordat het boeken zodat we ze aan uw boeking toevoegen kunnen.Veerdiensten vergoeding meestal een kleine voor elk huisdier dat ze dragen.

Als een huisdier te brengen in het Verenigd Koninkrijk, zal het huisdier moet deel uitmaken van de huisdieren paspoort regeling.Afhankelijk van de veerboot operator en route, kan uw huisdier hebben om te blijven in de auto voor de duur van de overschrijding, die geen passagier toegang hebben.Zie ons artikel over het reizen met huisdieren of bezoek de officiële website van Defra voor meer informatie over de Pet Travel Scheme en huisdier paspoorten.

Terug naar boven


Q.Welke veermaatschappijen kunt reserveren huisdieren met online bij Ferryto.nl? 
A.Zijn voortdurend toevoegen van nieuwe functies en producten op Ferryto.nl.we.Één nieuwe eigenschap is de mogelijkheid om boek huisdieren rechtstreeks online op hetzelfde moment u boekt uw eigen ticket die u met de volgende maatschappijen doen kunt:- 

■ Acciona Trasmediterranea veerboten 
■ Adria veerboten 
■ AlsFaergen veerboten (voorheen Alstrafikken) 
■ Balearia (een hond of kat alleen). Als u wilt combineren een caravan, bel.
■ BornholmerFaergen veerboten (voorheen Bornholmstrafikken) 
■ Celtic Link ferries 
■ Comanav veerboten 
■ Comarit veerboten 
■ Corsica Ferries (hond alleen boekingen) 
■ Eurotunnel 
■ Grandi Navi Veloci veerboten 
■ Grimaldi veerboten 
■ Ierse veerboten 
■ LangelandsFaergen veerboten (formely Langelandstrafikken) 
■ LD lijnen veerboten 
■ Moby Lines veerboten 
■ NorthLink veerboten 
■ P & O Ferries (met uitzondering van de Ierse zee kruisingen) 
■ SamsoFaergen veerboten (voorheen Samsotrafikken)
■ Sardinia Ferries (hond alleen boekingen) 
■ SNAV 
■ Stena Line 
■ TT lijn 
■ Viking Line 
■ Wightlink veerboten 

Opmerking dat vele andere veermaatschappijen bieden huisdier boeking maar voor deze zal u moet bellen + 44 (0) 844 493 0651 of e-mail mail@aferry.com zodat we controleren kunnen als het mogelijk is voor een huisdier om te reizen en als er beschikbaarheid op uw gewenste data is.

Terug naar boven



Antwoorden op prijzen, betaling en het facturerings vragen

Q.Wat doet de gekruiste uit tarief naast de "Prijs van het Ticket" gemiddelde?
A.Dit tarief is de hoogste prijs die onze klanten vond in de vorige en huidige maand voor de combinatie van route, veerboot bedrijf, motorvoertuigen en aantal passagiers geselecteerd.Dit zijn de volledige prijzen noch concurrent tarieven.

Terug naar boven

Q.Welke credit- en debitcards kaarten accepteren jullie?
A.Wij accepteren Visa debit/credit/Electron, Mastercard en Switch - wij accepteren geen American Express of Solo.

Terug naar boven

Q.Is er een last voor het gebruik van credit/debit cards?
A.Dit hangt af van het soort kaart dat u gebruikt.Er is geen extra kosten als u Visa Electron, terwijl met Mastercard en Visa Credit u betalen 2.5% van de waarde van uw boeking.Als u Mastercard Debit gebruikt, Visa Debit of Maestro is er een vast bedrag van £1.00 per boeking.

Terug naar boven

Q.Ik heb geen een credit/debit card.Kan ik nu boeken en betalen in de haven?Kan ik met cheque/cash betalen? 
A.Wij vereisen volledige betaling op het moment van reserveren, en dus u bent niet in staat om te reserveren en betalen in de haven.Helaas, zijn wij niet in staat om contant of per cheque betalingen te accepteren.

Terug naar boven

Q.Zijn mijn credit card gegevens veilig wanneer ik een boeking maken online? 
A.Ja, alle online boekingen worden afgehandeld via een beveiligde server die versleutelt al uw gegevens in een indeling die niet kan worden erkend.Ferryto.nl website maakt gebruik van Thawte SSL encryptie-technologie.

Terug naar boven

Q.Kan ik iemand elses credit/debit card gebruiken om te betalen voor mijn boeking online?
A.Ja, mits u hun volledige toestemming hebben voor het gebruik van hun kaart.

Terug naar boven

Q.Ik heb geprobeerd om een boeking te maken, maar het zegt dat mijn kaart is afgewezen.Waarom is dit?
A.We hebben geen toegang tot informatie over uw kaart en zie niet in waarom een transactie heeft afgewezen.Zorg ervoor dat de details van de kaart juist zijn ingevoerd, en dat u voldoende middelen hebben in uw account om de betaling te verrichten.Als u nog steeds problemen ondervindt, moet u wellicht contact opnemen met uw creditcardmaatschappij.

Houd er rekening mee dat we op dit moment zijn beperkt in de kaartuitgevers wiens kaarten zijn wij in staat om te accepteren.Als u controleren willen zou of we kunnen omgaan met uw kaart, stuur dan een e-mail naar mail@ttgateway.com geven de eerste 6 cijfers van uw kaartnummer alleen.Deze cijfers worden gebruikt als aanduiding van de kaartuitgever alleen, en bevatten geen informatie over uw persoonlijke account de kaartuitgever.We kunnen vervolgens controleren of we kan instemmen met uw kaart.

Terug naar boven

Q.Moet ik betalen volledig wanneer ik een boeking maken?
A.Ja.We eisen volledige betaling bij het maken van een boeking.

Terug naar boven

Q.Ik heb geprobeerd om een boeking te maken, maar het zegt dat het ongelijk is gesteld.Maar nu ik zie dat het geld uit mijn account is gekomen.
A.Wanneer een boeking wordt geprobeerd, geld is automatisch gereserveerd in uw account voor de transactie en het lijkt alsof het bedrag heeft zijn gedebiteerd van uw rekening.Als een boeking mislukt, dit geld niet zal worden gedebiteerd van uw rekening, en een automatisch antwoord zal worden verzonden naar uw bank de transactie annuleren.Echter, af en toe, het kan even duren voor uw bank voor het verwerken van dit, en in de tussentijdse periode kan het geld nog steeds lijken te zijn genomen uit de rekening.Als dit het geval is, neem dan wees niet gealarmeerd.We zullen niet het geld uit uw account debiteren, en het zal binnenkort terug in uw account weergegeven.

Terug naar boven

Q.Ik heb geprobeerd om een boeking te maken, maar ik heb niet ontvangen een op scherm bevestiging dat mijn boeking had aangebracht.Was de boeking succesvol? 
A.In dit geval zouden wij stellen voor dat u eerst controleren of u een e-mail een bevestiging van ons hebt ontvangen.Als uw boeking is bevestigd, wordt automatisch een e-mail verzonden naar het e-mailadres verklaard tijdens het boekingsproces.Als u nog steeds onzeker over uw reservering bent, kunt u contact met ons opnemen via email op mail@aferry.com, met behulp van hetzelfde e-mailadres in het boekingsproces verklaard, of bel ons op 
+ 44 (0) 844 493 0651 en we ons systeem kunt controleren.

Terug naar boven


Antwoorden op-inchecken en instappen vragen

Q.Ik zou graag willen weten van de postcode van de poort.Hoe kan ik dit vinden?
A.Gelieve voor relevante poort postcodes en adresgegevens Klik hier verwijzen naar onze haven informatie pagina's.U kunt ook zijn gedetailleerde routebeschrijving naar uw haven van vertrek opgenomen in uw boekingsbevestiging die zal worden gemaild naar je.

Terug naar boven

Q.Hoe vroeg heb ik nodig om naar de poort voor vertrek?
A.Uw nauwkeurige check-in tijd is gedetailleerd op uw boekingsbevestiging (in de e-mail). Echter, moet u als een richtsnoer met de meeste exploitanten tot 60 minuten voor vertrek.Controleer de minimum check-in tijd vereist door de veerboot exploitant vóór reizen.

Terug naar boven

Q.Als ik vroeg in de haven aankomt, kan ik boord de veerboot meteen?
A.Nee, je niet gaan aan boord van de veerboot totdat instappen begint.

Terug naar boven

Q.Heb ik nodig om mijn paspoort met me als ik reis?
A.Voor alle internationale veerdiensten moet elke passagier een geldig paspoort mee aan boord van de veerboot.Kinderen zijn in staat om te reizen als ze op een volwassen paspoort.Jonge baby's zijn in staat om te reizen als een geboorte certificaat wordt weergegeven bij de douane.Voor alle binnenlandse veerboot wordt overschrijden (bijvoorbeeld in het Verenigd Koninkrijk) een vorm van foto-ID geaccepteerd als een paspoort niet beschikbaar is.

Terug naar boven

Q.Is er beveiligde parkeergelegenheid op de poort en hoeveel het kost?
A.De meeste havens hebben beveiligd parkeren in de haven, of sluiten door.De kosten van de parkeerplaats zal variëren volgens de specifieke poort.Neem voor meer informatie direct contact op met de poort.Poort parkeren bij Dover en Southampton kan online worden geboekt bij de www.justparking.co.uk 

Terug naar boven

Q.Kan ik slaap in mijn camper/caravan's nachts in de haven?
A.Nr.Voor de veiligheid en veiligheidsredenen is overnachting camping aan de poort niet toegestaan.

Terug naar boven

Q.Ik ben op reis in een groep van meer dan 9 personen/voertuigen.Hoe kan ik dit boek?
A.Vul de online aanvraag in www.ferryto.nl/groups.html met de specifieke details van uw prijsaanvraag groep.Let op: alleen kunnen we prijskortingen voor deze routes in de dropdown vakjes hieronder genoemde krijgen en er zijn geen groepskortingen beschikbaar voor auto's.

Terug naar boven

Q.Hoe kan ik contact opnemen met Ferryto.nl?
A.Gebruik dan het contact formulier op onze contact pagina of u kan Bel ons op + 44 (0) 844 493 0651.Als u al een reservering bij ons hebt gemaakt, vindt u de contactgegevens op de bevestigingsmail van uw boeking.

Terug naar boven

Belangrijke Disclaimer

Transworld Leisure Ltd garandeert niet dat de informatie op deze Site (inclusief zonder beperking prijzen, beschrijvingen of datums) vrij van fouten of omissies is maar wij alle redelijke inspanningen gebruiken zal om te corrigeren voor fouten of weglatingen zo spoedig mogelijk zodra ze onze aandacht hebben gebracht.

Klik hier om contact met de klant zorgteam op ferryto.nl

Klant zorg, televerkoop & contact met ons op 

Ferryto.nl maakt deel uit van's werelds grootste online ferry ticket distributienetwerk de mogelijkheid om te boeken meer dan 80 grote Europese veerdiensten, en meer dan 1.200 veerboot routes in heel het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Spanje, Ierland, Holland, Oost-Europa, de Middellandse Zee, de Oostzee en Noord-Afrika.

Op FerryTO.nl bent u in staat om te verkrijgen live ticketprijzen, beschikbaarheid en boek auto en passagiers veerboot-tickets en wij bieden u altijd onze laagste beschikbare veerboot ticketprijs zonder verborgen supplementen op het moment van boeking.

Voor meer informatie, antwoorden op veelgestelde vragen of om contact met ons opnemen alstublieft Klik hier